Gujjar's Global Gateway

Relief Package For Deserving Gujjar Families

اسلام آباد کی گوجر برادری کے غریب و مستحق افراد کیلئے ریلیف پیکیج

اسلام آباد میں کرونا لاک ڈاؤن سے متاثرہ گوجر برادری کے غریب و مستحق خاندانوں کیلئے پاکستان گوجر فاؤنڈیشن ٹرسٹ رجسٹرڈ اسلام آباد کے زیر اہتمام راشن پیکیج جاری کرنے کا فیصلہ کیا گیا ھے.

ماہ رمضان میں اسلام آباد میں رھائش پزیر گوجر برادری کے غریب اور مستحق خاندانوں کو ایک ماہ کا راشن فراھم کیا جائیگا, جس میں آٹا, گھی, چینی, چاول, چائے کی پتی, بیسن, دال چنا, سفید چنا, ٹینگ, ماچس, مصالحہ جات, لائف بوائے, وغیرہ جیسی ضروری اجناس شامل ھیں.

غیر ضروری تشہیر سے بچنے, مکمل شفافیت اور ڈاکومینٹیشن کی غرض سے پاکستان گوجر فاؤنڈیشن ٹرسٹ کے چیئرمین چوہدری الطاف حسین گوجر اور جنرل سیکریٹری چوہدری محمد سلیم گوجر نے اسلام آباد کے ایک بڑے ھول سیل ڈیلر چوھدری محمد تاج گوجر آف مکہ ٹریڈرز, کراچی کمپنی مرکز G-9 , اسلام آباد کیساتھ ایک تحریری معاھدہ کیا ھے. جس کے تحت پاکستان گوجر فاؤنڈیشن ٹرسٹ رجسٹرڈ کے چیئرمین چوہدری الطاف حسین اور جنرل سیکریٹری چوہدری محمد سلیم گوجر کے دستخطوں سے مستحق فرد کو ایک تحریری اجازت نامہ جاری کیا جائیگا, جسے مذکورہ فرد مکہ ٹریڈرز کے مالک چوہدری محمد تاج صاحب کے سپرد کر کے ریلیف پیکیج میں شامل اشیاء براہ راست وصول کرسکے گا. اسطرح اس ریلیف پیکیج سے مستفید ھونے والے شخص کی عزت نفس بھی محفوظ رھے گی, بعد ازیں ضروری پڑتال کے بعد جاری شدہ سامان کے عوض پاکستان گوجر فاؤنڈیشن کی جانب سے چوہدری محمد تاج مالک مکہ ٹریڈرز کو بذریعہ چیک ادائیگی کر دی جائیگی.

ابتدائ طور پر یہ سلسلہ صرف اسلام آباد میں مقیم گوجر برادری کے مستحق خاندانوں کی مدد کیلئے شروع کیا گیا ھے لیکن زیادہ وسائل مہیا ھونے کی صورت میں اس کے دائرہ کار کو ملک کے دیگر شہروں تک وسعت دی جائیگی.

یاد رھے کہ پاکستان گوجر فاؤنڈیشن ٹرسٹ کے حسابات, ٹرسٹ کا کوئی بھی رکن یا ایک روپیہ عطیہ کرنے والا ڈونر بھی صرف ایک دن کے نوٹس پر انسپیکٹ کر سکتا ھے.

پاکستان گوجر فاؤنڈیشن ٹرسٹ سے متعلق تمام سرگرمیوں پر آنے والے جملہ overhead اخراجات ٹرسٹیز خود برداشت کرتے ھیں اور اس مد میں کوئی پیسہ ٹرسٹ کو debit نہیں کیا جاتا. دیگر ممبران کی طرح ٹرسٹیز نے بھی اپنی contribution ٹرسٹ اکاؤنٹ میں جمع کروائی ھیں.

اس میسیج کا مقصد تعریف اور توصیف سمیٹنا ہرگز نہیں ھے
بلکہ
آپ کی خدمت میں حسب ذیل دو گزارشات کرنا مقصود ھے::

1– آپکے علم میں اسلام آباد میں مقیم کوئی غریب و مستحق گوجر خاندان ھو تو آپ اسے ٹرسٹ ذمہ داران کی جانب اپنی تحریری تصدیق کے ساتھ ریفر کیجئے.2– آپ سے گزارش ھے کہ اپنی زکوۃ اور صدقات کی رقوم ٹرسٹ اکاؤنٹ میں جمع کروائیے  �

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *